gdzie dorobić kartę do Renaulta

RAWICZ.8log.pl | Strona: 19.html

Temat: dorobienie kluczyka - Octavia
Ale te kluczyki ktore pokazujesz maja jeszcze otwierania bagaznika z pilota, a tego centralny z Octy nie ma. Swoja droga jak zgubiles ten klucz z kodami to polecam dorobic nowy i ten nowy oraz "stary" tez przeprogramowac na nowy kod. Wydaje mi sie ze cos takiego jest mozliwe.
Serwisy Renaulta te swoje karty potrafia przeprogramowac, szczegolnie jak w transporcie ginie karta od auta
Źródło: forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=726



Temat: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..

ile razy wyskoczyły błędy i tryby awaryjne to nawet nie licze
w tym to akurat króluje chyba renault, tam elektronika nie wytrzymuje nawet 100 kkm bez odstawiania jaj a już to zapalanie na kartę woła o pomstę do nieba. Żywotność karty to około 3 lata normalnego użytkowania po tym czasie rozlatuje się obudowa przestają działaś przyciski a i sama karta nie zawsze jest poprawnie czytana przez auto, jej dorobienie jest możliwe tylko w serwisie i kosztuje 620zł !!
Źródło: fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=21721


Temat: [Megane II phI] USB w TUNERLIST
Wejścia USB, z tego co mi wiadomo nie da się tak porostu dorobić. Możesz jedynie dokupić emulator zmieniarki i w nim masz wejście USB i czytnik kart pamięci, dostępne są one na allegro. Emulator taki podpinasz kostką do radia w miejsce zmieniarki. Nie wiem jak te nieoryginalne, ale ja mam taki emulator oryginalny Renault i działa to super i mam pełne sterowanie pilotem przy kierownicy! czy w nieoryginalnym też jest sterownie z pilota?, nie wiem Kilka miesięcy temu nowy taki emulator oryginalny w ASO kosztował około 550PLN.
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=16413


Temat: [Megane II phII] Pytania ogólne po zakupie Megane II
Witam wszystkich forumowiczów!!!
Jestem tutaj totalnie nowy, tzn od wczoraj, tak że proszę wybaczyć Mi wszelkie gafy...:)
2 tygodnie temu zakupiłem Renault Megane II 3drzwi 1,5DCI 86KM
i mam następujące pytania/problemy....
1. Poprzedni właściciel włożył żarówki Xenonowe i to fajnie wygląda i świeci i w ogóle, jednakże słyszałem że nie mam jakiś spryskiwaczy, pozycjonowania itd...
i teraz pytanie:
Czy mogę tak jeździć, czy muszę wymienić te żarówki na H7-ki, bo policja zabierze Mi dowód, albo przegląd mi nie przejdzie..?
2. Jakieś 3 dni temu samochód stał 2 doby w garażu nie ogrzewanym, no i po odpaleniu silnika nie mogę uruchomić radia...(mam radio wbudowane z panelem do sterowania).
Podobno wystarczy tylko odpiąć klemy z zasilania z akumulatora i tyle, niemniej jak odpali się to radio to i tak potrzebuje kod, ale to już chyba wiem jak załatwić, bo czytałem na forum..:)
Czy to z odpięciem akumulatora jest pewne, w sensie czy to pomoże???
3. Ja mam 52tys przebiegu i przy 60tys mam przegląd...
Co trzeba koniecznie zrobić przy tym przeglądzie?
4. Mam tylko jedną kartę, ale gdzieś za tydzień jestem umówiony w ASO Renault na dorobienie nowej tak że spoko.
Z góry dziękuje za wszelkie uwagi i podpowiedzi..:)
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=20259


Temat: Problem z kartą laguna 2
Witam!
od tyg.jestem szczęśliwym posiadaczem renault megane 2 sedan którą kupiłem od teścia który zakupił lagunę 2 sprowadzona z włoch i ma problem z karta ponieważ ma tylko jedną.W aso koszt dorobienia drugiej to ok. 500zł.Czy ktos z was spotkał sie z podobnym problemem?Proszę o pomoc
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=4757


Temat: Oferta sceniców w komisie w Wawie.
Mnie to się jakoś widzi że one wszystkie są z importu. Ale to nie jest problem bo od stycznia sam takim pomykam. Przebieg takiego auta w okolicach 140 160 tyś to raczej jest prawda. Jeżeli był faktycznie serwisowany w ASO renault to będzie pełna historia nawet jeżeli to było za granicą. Na początek to się zdecyduj co do silnika 1,5 czy 1,9 - jam mam 1,5 i jestem zadowolony - nie jest mułem ale turbo-pocisk to też nie jest, za to apetyt na paliwo mały - miasto-trasa średnio nie całe 6. Polecam zdecydowanie samochód z systemem "wolne ręce" dyskietka w kieszeni i otwiera się i zamyka bez naciskania na przyciski karty oraz rozruch samochodu bez wkładania karty. Co do sprawdzenia to na początek szyby ( nr szyb i data produkcji ) oraz grubości lakieru. A najlepiej to do ASO na przegląd przed sprzedażowy za jakieś 300 zeta i wiesz co przed tobą stoi. A samym przebiegiem to się nie stresuj w/g tego co piszą właściciele Sceników to 1/3 życia tego silnika. A czy silnik jest skatowany to niestety nie za bardzo da się to sprawdzić na 100%. Uważaj na to czy ma porobione wszystkie opłaty itd oraz czy ma jedną kartę czy dwie !!! Dorobienie karty do tego samochodu to jednak jest wydatek. Na wszelki wypadek jednak bym po ewentualnym zakupie wymienił wszystkie materiały ekspolatacyjne ( zalej go tym samym olejem na którym jeździ ) oraz rozrząd wraz pompą wodną ( tylko nie w ASO bo pójdziesz z torbami ! ).
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=22865


Temat: KARTA
Witam
mam pytanko czy kartę-kluczyk do Meganki moge "dorobić" że się tak wyrażę tylko w Serwisie Renault?? bo ostatnio mi się MOCNO sfatygowała i z jedną może być ciężko...

Pozdrawiam Meganmaniaki
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=650


Temat: Renault Laguna
Renault Laguna - jest rodzinnym pojazdem osobowym produkowanym w Europie przez francuską firmę Renault od 1994 roku. W 2000 roku początkowy model został zastąpiony przez całkowicie nową Renault Lagunę II. Wprowadzenie Renault Laguny III nastąpiło w 2007 roku.

Pierwsza generacja



Pierwsza generacja Renault Laguny została wprowadzona na początku 1994 roku jako następca modelu Renault 21 liftback; początkowo planowano tylko tą wersję tego modelu. Jednak w końcówce 1995 roku wprowadzono wersję kombi, nazywaną na niektórych rynkach jako Renault Laguna Grandtour, która zastąpiła dwudziestojednoletnią konstrukcję Renault Savanna/Nevada. Dostępne były trzy silniki benzynowe 1,8 8V, 2,0 8V, V6 3,0 12V oraz jeden diesel o pojemności 2,2 litra.

Poziom wyposażenia Laguny stale wzrastał i wkrótce wszystkie modele wyposażone były w:

* wspomaganie kierownicy,
* elektrycznie podnoszone szyby w przednich drzwiach,
* poduszkę powietrzną kierowcy,
* centralny zamek z pilotem.

Wiele egzemplarzy posiadało ponadto:

* poduszkę powietrzną pasażera,
* system ABS,
* klimatyzację,
* odtwarzacz CD,
* komputer pokładowy "gadaczka" , sygnalizujący każdą awarię w samochodzie, oraz informujący o niedopatrzeniach ze strony kierowcy np. o niedomkniętych drzwiach.

W 1995 roku wprowadzono silnik 2,0 16V pochodzący od Volvo.

W 1996 roku wprowadzono wersję turbo diesla 2,2 litra.

W 1997 roku wprowadzono zmodernizowany silnik V6 3,0.

Na początku 1998 roku Renault Laguna przeszła facelifting. Zmieniono nieznacznie przednie i tylne światła oraz parę innych drobiazgów. Wprowadzono dwa nowe silniki benzynowe: 1,6 16V oraz 1,8 16V oraz jeden nowy turbodiesel 1,9 dTi. Wycofano silnik 1,8 8V, 2,0 8V oraz wolnossącą wersję diesla 2,2 litra. Zmieniono też automatyczną skrzynię biegów, wprowadzając nową "proaktywną", wyprodukowaną we współpracy z koncernem PSA Peugeot Citroen.

W 1999 roku silnik 2,0 16V od Volvo został zastąpiony własnym silnikiem 2,0 16V. Dieslowski turbodoładowany silnik 2,2 zastąpiony został silnikiem 1,9 dCi.

W 2000 roku zaprezentowano finałową wersję tego modelu Renault Lagunę Concorde z bogatym wyposażeniem, między innymi z półskórzanymi siedzeniami.

Druga generacja



Pod koniec 2000 roku po prawie siedmiu latach produkcji oryginalny model został zastąpiony przez całkowicie nową Renault Lagunę II, która dzieli platformę z Nissanem Primerą, który pojawił się rok później. Ma też cechy wspólne z Renault Vel Satis. Silniki zostały zmodernizowane, a lista wyposażenia była dłuższa. Zastosowano trzy silniki benzynowe: 1,6 16V, 1,8 16V, 2,0 16V (wersja z turbo i bez turbo). Przewidziano też dwa silniki diesla: 1,9 oraz 2,2 z bezpośrednim wtryskiem. Charakterystyczny dla Renault Laguny II był system "keyless". Samochód otwierało się, zamykało, a także uruchamiało silnik nie kluczykiem, ale kartą. Wadą tego rozwiązania było to, że kartę można łatwo uszkodzić, a jej dorobienie jest drogie. Pomimo technologicznego zaawansowania Renault Laguna II nie zdobyła reputacji samochodu niezawodnego. Jej stylizacja bardzo nawiązuje do koncepcyjnego samochodu Renault Initiale. Renault Laguna II była pierwszym samochodem osobowym dostępnym w Europie, który otrzymał pięć gwiazdek w testach zderzeniowych EuroNCAP.

Zaprezentowano też wersję kombi nazywaną w zależności od rynku SportsTourer albo Grandtour. Niedostępna była, w przeciwieństwie do poprzednika, wersja siedmioosobowa. Kombi reklamowano jako pojazd przede wszystkim służący w codziennym życiu, niż jako pojazd do przewozu towarów.

W 2005 roku model przeszedł lifting. Zmiany wewnątrz i na zewnątrz były niewielkie. Pod koniec 2005 roku silnik 2,2 dCi zastąpiono nowym silnikiem Renault-Nissana 2,0 dCi o mocy 150KM.

W 2006 roku gamę silników diesla powiększył silnik 2,0 dCi o mocy 175KM, który jest najmocniejszą jednostką dieslowską w gamie silników Laguny.

Trzecia generacja



Trzecią generację zaprezentowano 2 czerwca 2007 roku. Prezentacja ogólnoświatowa odbyła się na IAA Franfurt 2007. Do polskich salonów trafi 19 października tegoż roku. Wiosną 2008 r. być może premierę będzie miała Laguna CoupĂŠ. Na IAA FRANKFURT zaprezentowano Lagune CoupĂŠ Concept. Nowa Laguna według zapewnień producenta ma być bardzo niezawodnym samochodem. Ceny nowej Laguny maja zaczynać sie od 74.000 tys. złotych.

Źródło Wikipedia
Źródło: auto-motoforum.pl/viewtopic.php?t=199