gdzie jest odma bmw320i

RAWICZ.8log.pl | Strona: 19.html

Temat: Stałe obroty 318i m43
" />Witam!

Bmw ojca 318i M43 183 tys.km sedan z sekwencyjnym wtryskiem gazu SIROCCO.
Wymieniłem wszystkie filtry itp. rzeczy zarówno jak od silnika tak i od gazu.
Z BMW nie ma rzadnych problemów tylko boza tym jednym ,że obroty nie chcą zejść poniżej 1tys. obr/min a wiem że napewno na rozgrzanym silniczku powinny być niższe bo mam swoją 320i m50 i wiem coś o tym. Stalo mi się to około tygodnia temu.

Macie jakieś propozycje co sprawdzić lub co niegra???


PS. Czy wiecie gdzie dostać wąż na odme silnika??

Pozdro!

[ Dodano: 10 Marzec 2008, 15:53 ]
Widze że nikt tutaj nie może rozwiązać tego problemu
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21350



Temat: Które BMW e46 w moim przypadku lepiej kupic
" />Na pewno, jak nie masz super znawcy diesla od bmw to odradzam model przed liftem.
Czesto ludzie zaniedbuja wymiany odmy ( częstsze w tym modelu ) i później stoją z otwartą maska w polu albo podróżuja lawetami.
Poliftowy jest juz z comonrail i jest jak najbardziej ok a nawet bardzo ok.

Czy kupisz 318i czy 320i jak lubisz oszczedną jazde w cyklu miejskim, to na to nie licz.
Duzej różnicy nie ma. ( zaraz pewnie ktoś napisze ze jego 318 to pali 6l a 320 to już 15 i jak to, bzdury pisze... )
Ale w/g realnych spalań jakie miałem w 316 e36 to miasto 10-12l a teraz w e46 2,5l od 11-13 ( normalne jazdy oczywiscie, bez wariactwa podaje), więc sam widzisz...

Ja nie przepadam za dieslem więc jeżdżę benzyną, ale jak nie robi ci różnicy to ekonomiczniej napewno pojeżdzisz dieslem.

P.S
Paski na rozrzadzie skończyły się w 94r na modelach M40 e36
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=49639


Temat: Czy to przeplywomierz pomocy!!!
Witam! Mam taki problem w mojej Bmw 320i nie moge od dluzszego czasu poradzic sobie z obrotami.Mialem na gazie okolo 5 wystzralow i bardzo nierowno mi pracuje zarowno ma benzynie jak i na gazie spradzilem zawor powietrza dodatkowego przed przepustnica , uszczelnilem miedzy przepustnica a kolektorem, guma od przeplywomierza, nowa silnik krokowy wyczyszczony i tak mysle ze moze to przeplywomierz.Jest to o tyle dziwne ze czasami chodzi dobrze lecz na krotko.Dodam jeszcze ze nie wkreca mi sie w obroty muli sie.Dzis odlaczylem akumulator i po kilku metrach jazdy albo gasnie albo obroty spadaja do 400 500. Nie rowna praca to takie dychanie jak Star 200 i trzesie calym silnikiem Ja juz zalamalem rece swiece nowe przewody dobre.Bez filtra pow. chodzi tak samo.Prosze o pomoc bo na wizyte w warsztacie mnie nie stac.Ps wymienilem tez korek wlewu oleju bylo troche lepiej ale na krotko i przewod od odmy.
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=10900


Temat: [E36] delikatne falowanie na benzynie dlaczego
" /> Witam forumowiczów. Mam takie pytanie szukam schematu silnika bmw e36 320i bez vanosu .Gdzie jest odma umiejscowiona .? Z góry dzięki
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=20615


Temat: [E36] delikatne falowanie na benzynie dlaczego
" />Witam moge prosić o zdj Jak wygląda odma w bmw e36 320i bez vanos..Dzięki z Góry
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=20615


Temat: Znikajacy olej
Witam,

Przeszukalem forum i nie znalazlem odpowiedzi na moj problem, ktorym jest znikajacy (spalany) olej - okolo 1l oleju na 1000km.

Zaniepokoil mnie zapach spalonego olej w srodku samochodu oraz smierdzace chmurki z rury wydechowej. Tydzien temu bylem na sprawdzeniu silnika. Nie mial bledow a zmierzone cisnienie 12,5 na 1-5 cylindrze oraz 11 na 6 cylindrze.
Mechanik uspokoil mnie, ze z silnikiem nic zlego sie nie dzieje. Zauwazyl wyciek pod uszczelka zaworow. Zasugerowal wymiane uszczelki oraz odmy, ktora moze byc zapchana.

Uszczelke wymienilem - oczywiscie kupilem oryginalna. Nie ma juz wycieku, ale sytuacja sie nie zmienila.

Jesli chodzio odme to na razie sie wstrzymalem. Nie chce pakowac sie w niepotrzebne koszty. Odme, wraz z przewodem, wymienialem 2 lata temu i przejechalem okolo 30tys km od tamtej pory. Wydaje mi sie, ze to nie jej wina (ale moze sie myle).

Samochod ogolnie sie zbiera, choc wydaje mi sie, ze z dolu troche muli. Czasami ma nierowne obroty na biegu jałowym. Potrafia opasc, pozniej faluja i wracaja do normy.

Ale najbardziej niepokojace sa biale chmurki z rury wydechowej, w ktorych czuc spalony olej. Najczesciej samochod puszcza je po hamowaniu silnikiem, kiedy juz sie zatrzymam, czy przygazuje. Jesli przyspieszam, wkrecam go na obroty nic takiego nie ma.

Pierwsze podejrzenie padlo na uszczelniacze. Ale ciezko mi uwierzyc, ze az 1litr/1000km oleju znikl przez uszczelniacze zaworow. Sugerowalo by to raczej pierscienie. Ale brak oznaki typowej dla pierscieni czyli niebieskiej chmurki przy gazowaniu. Dodatkowo dziwi mnie, ze nie zdarza sie to regularnie. To znaczy, raz na jakis czas puszcza takie "baczki" innym razem nie. Jak odpalam go rano tez nie wylatuje zadna chmura z rury.

Przeczytalem gdzies, ze przyczyna moze byc zimering przy skrzyni - nie wiem czy w tym przypadku moze tez tak byc. Probuje sie pocieszac, ze moze nie czeka mnie remont silnika

Kilka slow o samochodzie. Jest to BMW 320i z 96 roku. Kupilem gdy mial 220tys km (100% faktyczny przebieg) a teraz ma 300tys km. Juz wtedy bral olej chociaz mniej. Zamontowany w nim gaz - sekwencja landi reno.

Ostatnie zmiany jakie przeprowadzilem (mogace miec wplyw na ta sytuacje) to wywalenie katalizatora (byl zapchany) i wstawienie w jego miejsce "strumienica" - de facto puszki imitujacej katalizator.

Kilka miesiecy temu mialem problem z chlodzeniem Temperatura podnosila sie i samochod sie przegrzewal. Ani razu sie nie przegrzal tak, zeby zagotowal sie plyn chlodniczy. Zostal wymieniony termostat, pompa wody, wisko.

Na ta chwile nie mam juz pojecia co robic dalej. Myslalem o wymianie uszczelniaczy bez zdejmowania glowicy, ale to chyba nie rozwiaze problemu.

Czy ktos z Was przerabial podobna sytuacje? Macie pomysl co sprawdzic, jak ewentualnie gdzie? Jestem z Warszawy.

Darek
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=75319