serwisy Mercedesa w Bydgoszczy

RAWICZ.8log.pl | Strona: 19.html

Temat: Mycie witryn sklepowych
SAM SIE CHCIALEM PODJAC TEGO TYPU DZIALALNOSCI ALE BEZ SZANS MIMO IZ JESTEM Z BYDGOSZCZY.
SKLEPY O KTORYCH MOWA MAJA JUZ SWOICH BIEGACZY Z WIADERKAMI I SZCZOTA DO MYCIA OKIEN KTORZY POLERUJA IM OKNA W ICH SKLEPACH ZA PARE GROSZY A JESLI CHODZI O FIRMY TO ZAPOMNI BO TAM MUSISZ ODRAZU WYSTAWIC FAKTURE A I CI SZUKAJAC OSZCZEDNOISCI WOLA NAKAZAC UMYC OKNA SPRZATACZCE KTORA PRACUJE TAM NA ETACIE DOKLADAJAC JEJ JAKIES MARNE GROSZE JAK PSU ABY UMYLA IM OKNA.
A TAK W OGOLE TO SA PROFESJONALNE SERWISY SPRZATAJACE KTORE ROBIA I SPRZATANIE I MYCIE OKIEN A I PAMIETAJ JESZCZE O PRZETARGACH KTORYCH I TAK NIE MASZ SZANS WYGRAC.
TAKZE ZYCZE POWODZENIA W DALSZYM POSZUKIWANIU POMYSLOW NA BIZNES KTOREGO ZNALEZIENIE NISZY JEST JAK SZUKANIE IGLY W STOGU SIANA.
DZISIAJ TO SA TAKIE CZASY ZE NIE MA RAJU DLA PRZEDSIEBIORCOW ORAZ FIZOLOW KTORZY CHCA SOBIE OTWORZYC FIRME BO MAJA JAKIS TAM POMYSL KIEDY TO MYSLA ZE JAK SIE KOMUS UDALO I MIESZKA TERAZ W WILLI Z BASENEM I JEZDZI MERCEDESEM S 500 TO I WAM SIE UDA BO WY ZAPOMINACIE O JEDNEJ PODSTAWOWEJ RZECZY...
ONI TO PRACOWALI LATAMI NA TEGO MEROLA I TEN DOM W CZASACH KIEDY JESZCZE RYNEK NIE BYL AZ TAK NASYCONY A DZISIAJ KIEDY TO LUDZIE WYJEZDZAJA DO KRAJOW UNII ZA PRACA I MAJA GDZIES POLSKICH PRACODAWCOW A CI CO MARZA I WLASNEJ FIRMIE NIECH SIE W KONCU OBUDZA I POGODZA Z PRACA NA ETACIE KTORA JEST BARDZIEJ SPOKOJNIEJSZA I MNIEJ STRESUJACA NIZ PRACA NA SAMEGO SIEBIE NIERAZ PO 14 GODZ DZIENNIE ABY ZAROBIC NA ZLODZIEJ CZYLI NA ZUS NA PODATKI NA LOKAL I JESZCZE PENSJE DLA SIEBIE.
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=24351



Temat: TRANSPORT - RETKA
W piątek byłem w serwisie Mercedesa w Lisim Ogonie koło Bydgoszczy u Mieczkowskiego, kiedyś u niego serwisowałem Atego ale się roztrzaskał. Porozmawiałem i popytałem się na kiedy byłby odbioór jakiegoś nowego auta. Powiedział że stoi dużo na placu wolnych i tylko wybierać. Spytałem.
Cena: 89.500 Euro.
Trochę dużo, na palcu także stoją używane zobaczyłem czerwonego MP2 z 2007 roku prawdopdobnie.
Cena: 44.600 Euro.
Przeliczylem sobie i wyszło dosyć dosyć jak na ten rocznik. Przebieg: około 230.000 KM

Odpowiedziałem że dam znać, na bazie dzisiejszego dnia rozmyślałem czy dokupić nowy zestaw czy jak. W piątek także podzwonilem po spedycjach czy szukają przewoźników do stałej współpracy. DEU FRANCE przysłało faxem swoją propozycje:

Jazda w systemie 3 Tygodniowym lub 4 Tygodniowym, Niemcy/Benelux/Francja/Hiszpania/Portugalia dają swoje naczepy także, płacą 0,85 Euro centa z własną naczepą lub wypożyczenie naczepy około 850 Euro za plandeke, zapewniają w pojedyńczej obsadzie 15 Tys KM w tym systemie. Więc oferta dosyć korzystna moim zdaniem. Prawdopodobnie zakupie tego Merca MP2 a dalej będziemy myśleć czy dokupimy swoją naczepę czy będziemy wypożyczać na te 3 Tygodnie.

Jak będę coś dalej wiedział dam znać.
Źródło: trucksite.pl/viewtopic.php?t=3733


Temat: Prasówki
http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35153,4823976.html

[Łódź] Nowe autobusy dla Łodzi

Na łódzkich ulicach pojawią się wkrótce nowe autobusy firmy Solaris. W środę podpisano umowę na dostawę 25 pojazdów. Producent zbuduje też w Łodzi swoją stację serwisową i przez dziesięć lat będzie dbał, by autobusy były sprawne.

Do Łodzi trafi model urbino 18, niskopodłogowy, przegubowy z 42 miejscami siedzącymi, który na pokład może zabrać aż 169 pasażerów. Pojazdy mają tzw. funkcję przyklęku - możliwość obniżenia na przystanku wejścia do autobusu do siedmiu centymetrów. Wyposażone są również w podjazdy dla wózków.

Do tej pory po ulicach Łodzi przeważnie jeździły mercedesy, volvo i jelcze. Przewoźnik decydował się na te pojazdy, by nie trzeba było dodatkowo szkolić mechaników. Oszczędnością miały być też hurtowe zakupy części zamiennych tylko do kilku marek. - Tym razem nie chcieliśmy zamykać się na dostawców. Ogłosiliśmy więc przetarg na zakup pojazdów razem z ich serwisem - mówi Krzysztof Wąsowicz, prezes MPK.

Nowe autobusy trafią do zajezdni przy ul. Limanowskiego do końca maja. I właśnie tam ma zostać wybudowana przez producenta stacja serwisowa. - To bardzo nietypowy przetarg, by producent brał na siebie odpowiedzialność za konserwację i serwis taboru na dziesięć lat. Mam nadzieję, że nie będę tego żałował i że ta współpraca będzie się rozwijać - mówi Wiesław Cieśla z firmy Solaris Bus & Coach. - Mamy narzucony czas, w jakim samochody muszą być sprawne po ewentualnej usterce. Jeśli nie uporamy się z naprawą w terminie, będziemy płacić kary.

MPK w ciągu dwóch i pół roku zakupiło już 154 nowe autobusy. Według Izby Gospodarczej Komunikacji Miejskiej średnia wieku łódzkiego taboru jest jedna z najniższych w kraju (7,6 lat). Młodsze są tylko autobusy w Toruniu (6,7) i Bydgoszczy (7 lat).

W łódzkich zajezdniach jest dziś 408 autobusów. Solarisy zastąpią najbardziej wysłużone i awaryjne jelcze i volvo z lat 90. - Mam nadzieję, że nowsze pojazdy poprawią punktualność komunikacji miejskiej. Mniej autobusów będzie wypadało z kursów. Niestety, powodem opóźnień jest często ruch uliczny. Autobusy nie są w stanie przeskoczyć korków - mówi Wąsowicz.

Autobusy firmy Solaris jeżdżą m.in. w Austrii, Szwajcarii, Czechach, Włoszech, a także we Francji i Niemczech. W polskich miastach jest ich prawie 1,8 tys. Najwięcej w Warszawie (ponad 600), Poznaniu (143), Krakowie (81) i Gdyni (40).
Źródło: forum.infobus.pl/viewtopic.php?t=2590


Temat: Nowe autobusy w przedsiębiorstwach

Dlaczego więc tak dużo u Was Scanii, a nie macie żadnego nowego Volvo?
Np. kierowcy z Płocka bardzo narzekają na Inter Century czy na Century a ich Scania Carrus ta co wygląda jak Volvo 7450 to z nim ma tylko tyle wspólnego że podobnie wygląda.
W Polskim Expresie też chyba się pozbyli już Irizara.
W Bydgoszczy też nie narzekają na ich Volva i na serwis,jak na razie odpukać.


Widzisz bo to jest dobre pytanie, conajmniej połowa kierwoców u nas sie zastanawia dlaczego nie wziąć Volvo skoro nasze B12 choć już leciwe jest lepsze od nowych Irizarów pod wieloma względami. Może dlatego że jak kupywaliśmy pierwsze scanie w 1998 zresztą używane to były bez dwóch zdań najbardziej okazałe wozy tamtego okresu. Wystaczy porównać Irizary century i z 1994 i B12 z tego samego roku ale stylizacja o generację nie tą, następne były małe scanie. scania chciałą do Pks-ów wejść z modelami Inter Century i wiem że my dostaliśmy dobrą cenę w 1999 roku nie wiem czy nie pierwsze u nas jeździły. Co niestety dziś po nich widać. To co pisał leszek to racja nie ma wieszaków na kurtki, zimen są okropnie, gdrzejniki nie dochodą do początku wozu bo po co, ani jednej nagzdewnicy, nogi kierowcom marzną o pasażerach w pierwszym rzędzie nie wspominając. Poźniej były zawirowania z dyrekcją i zostały zakupione scania ta która byłą ukradziona i w ostatnim momencie z drugiej zrobił sie mercedes bo pani dyrektor miałą kompleks. W zeszłym roku następna okazja, Inter Century, bardzo ale to bardzo dobra cena była tego wozu bo to dwulatek pokazowy albo testowy coś takiego. No i takim sposobem jest ich 8. Jeszcze pod koniec zeszłego roku zamianka najstarszego Century na z silnikiem Euro 2. A teraz nie wiadomo. zgodność taborowa wskazuje na zgadnijcie Scanię, Volva tylko 3 a włąściwie 1 bo tamte to dziadki tylko po płąskim jeżdżą. Mercedesa nie liczę bo to jednorazowy wyskok. i to wszystko
Źródło: forum.infobus.pl/viewtopic.php?t=820